Zasady szczęśliwego życia

W jaki sposób żyć, aby czerpać z tego zadowolenie i satysfakcję to temat, który powraca do mnie bardzo często. W obliczu trudności i kłopotów kwestia staje się jeszcze większym wyzwaniem. Szukałam odpowiedzi w wielu poradnikach psychologicznych. Dziś ten temat poruszyła Agnieszka Maciąg na swoim blogu i zainspirowała mnie do osobistej refleksji, co w moim odczuciu sprawia, że moje życie jest spełnione. Oto moja lista sposobów:

Dostrzegaj piękno wokół siebie.

Delektuj się posiłkami, które spożywasz i sprawiaj sobie od czasu do czasu ucztę kulinarną.

Otaczaj się ludźmi, którzy myślą pozytywnie i emanują dobrą energią.

Módl się i celebruj samotność.

Wybieraj formę sztuki, która cię wzbogaca. Ja odnajduję się w poezji i grze na pianinie.

Pielęgnuj dobre twórcze myśli.

Nie daj się zwariować problemom. Niech będą wyzwaniami i czekają w kolejce na rozwiązanie.

Bądź w stałym kontakcie z przyrodą. W mieście to parki, skwery, lasy wokół.

Wdzięczność za to co mamy sprawia, że jest to cenniejsze. Pielęgnuj wdzięczność.

Ambicje są pozytywne w zdrowych granicach.

Żyj na swój sposób- nie wszystkim musi się to podobać.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

superbabki